Tuesday, March 3, 2009

Anak ayam........

korang tau x ,ari ni aku raser sungguh gmbira sb anak ayam yg aku tunggu selama ni dh mentas
....cntik ank aym tu..bru 3 ekor yg menetas..ader lg 7 biji x menetas........aku geram sngt2 ngan ank aym tu..sb dier comel sngt...yg bru ni hitam 2 1 lg tu oren.....yg oren tu lawa.... td bkn senang aku nk amik anak ayam tu....aku amik raket bdminton pastu aku korek2 kt sangkar dier aku amik anak aym tu....aku actly tkt kene patuk jer....sakit!!....pastu aku main jap ngan ank ayam tu..mak dier dh bising dah..pastu aku amik ank dier then tngkp gmbar ngan ank dier pastu aku pun ltk blk dlm sangkar tikus yg aku buat sndri....haha,,jahatkn aku...x smpai 5 minit pun aku pun buang blk ank aym tu pastu aku bg blk kt mak dier........actly aku buat bnda tu utk hilngkn raser risau aku kt result SPM nt......ya Allah...... tlglh hamba mu ini.......tu je la kot utk hari ini..XD


anak ayam yg hitam nyer........





ni yg oren nyer.........huhu



cute kn ank2 aym ni....aku harp ader yg kuning .........yg tu lg comel....haha.....

3 comments:

Deeya said...

ahahaha!
cute chick!
kinda remind me
of my childhood
salu main kejar2 chicks
dekat kg dlu

puteri said...

hahahaha...guna taktik aku lar....anak ayam xkan lawa klu first2 menetas nmpak muka mung!
tp klu nmpak muka aku...ehem...ehem...2x ganda comel nyer...huhuhu

# @RIDEE # said...

to deeya : urmm u kejar2 jer..yg kiter bkn setakat kejar siap timbus lg anak ayam tu dlm pasir..ayah kiter ape lg..mengamuk la..haha


puteri: urmm..ye la

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com