Wednesday, June 24, 2009

PASAR MALAM



Hai kengkawan,smlm aku g pasar malam
kt tmpt aku ni pasar malam akan
diadakan pada hari Selasa,malam Rabu,
smlm mmg bnyk jugak orang kt pasar malam
bnyk giler barangan dan makanan yang dijual
smlm aku ade la g bli sumting
walaupun aku dh ade,tp dh buruk la
so aku nak la jugak beli yang baru
nak tahu apa benda yang aku beli??
cube teka..huhu


W-A-L-L-E-T


Wallet aku yang lama tu dh koyak rabak dah
actly ade gak b4 this aku cari yang baru
tapi,semuanya tak berkenan di hati
so,semalam ade yang satu ni
mmg berkenan di hatiku,
actly banyak yg aku suke,tp aku amik satu jela


ha..yg ni la yg aku suker
actly dompet ni x ori,tp xper la
nanti bila aku dh keje dan ade duit sendiri
aku beli la yang orinyer...
harganya murah giler
RM 10.00 jer..
x mahal kan?kualiti dier ok lah dr yg aku nye dlu,
klu yg dlu tu mmg dh buruk gile2 dah
nak tngk?
*angguk*



ni wallet aku yg lama
dh buruk kan?? thats y aku tukar yang baru




pastu aku masukkn semua kad-kad yg penting2
sekejap jer dompet tu terus gemox
aku pun x tahu naper
sb aku tngk dompet org lain kurus jer...
akunyer ni gemuk jer selalu...
huhu




ni kad-kad bank




kad SSPN,POPULAR dan IC



dan juga lesen aku..huhu..bru lesen P



so,pe2 pun mmg aku puas hati dgn
design wallet yg bru ni
sb everything is complete..
so pasni aku nk tukar jam tangan plak!
huhu....yg lama tu dh buruk dah
bru jer bli tahun ni
tp x tahan lama..bli kt Muar..



p/s : sape2 nak bg hadiah jam tangan utk aku let me know k





















0 comments:

 

designer : anniebluesky : www.bloggeruniversity.blogspot.com